ZOBOWIĄZANIA HOTELU APORT
1. Hotel Aport zobowiązuje się do godnego traktowania zwierząt, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zapewnia im właściwe warunki bytowania. Do każdego powierzonego zwierzęcia zobowiązuje się podchodzić indywidualnie i z należytą troską.
2. W nagłych sytuacjach np. choroby, ucieczki zwierzęcia, wypadku bądź innego zdarzenia losowego Hotel Aport niezwłocznie powiadomi o zaistniałej sytuacji Klienta, by móc wspólnie podjąć odpowiednie kroki. W przypadku braku możliwości kontaktu z opiekunem Hotel Aport może podjąć samodzielnie decyzję o dalszym postępowaniu.
ZOBOWIĄZANIA OPIEKUNA ZWIERZĘCIA (KLIENTA)
1. Klient pozostawiający zwierzę w Hotelu Aport jest zobowiązany wypełnićankietę na temat zwierzęcia, w której udziela prawdziwych informacji o zwierzęciu, które przekazuje pod opiekę Hotelu Aport oraz podpisać umowę powierzenia zwierzęcia.
2. Klient nie będzie wnosić roszczeń w stosunku do Hotelu Aport w razie zachorowania zwierzęcia, śmierci na skutek nieszczęśliwego wypadku lub z powodu pogorszenia stanu zdrowia czy podeszłego wieku. Klient ma świadomość co do możliwości zaistnienia wyżej wymienionych sytuacji. Klient jest świadomy i rozumie, że podczas zabaw intensywnych może dojść do przypadkowych zranień lub urazów.
3. Klient ponosi odpowiedzialność i w razie konieczności zobowiązuje się do pokrycia kosztów za wszelkie szkody wyrządzone przez jego zwierzę innym zwierzętom, ludziom i mieniu Hotelu Aport. Ma świadomość, że zwierzęta pozostawione w nowym miejscu, mogą dokonać zniszczeń elementów wyposażenia Hotelu Aport.
4. Klient zgadza się na pokrycie ewentualnych kosztów wizyty weterynaryjnej dla jego zwierzęcia jeśli zaistnieje taka potrzeba.
5. Klient przekazuje zwierzę wraz z własną obrożą/szelkami, z których zwierzę się nie wyswobodzi oraz karmę w ilości odpowiadającej długości pobytu. Wskazane jest przekazanie posłanie – kocyk/legowisko, zabawki, dla zwiększenia poczucia bezpieczeństwa zwierzęcia w nowym miejscu.
6. Klient nie będzie wnosić roszczeń i pretensji jeśli przedmioty przywiezione wraz ze zwierzęciem np. zabawki pupila ulegną zniszczeniu.
7. Klient zgadza się na bezpłatne umieszczenie zdjęć, filmów i opisów
z udziałem jego zwierzęcia na stronie internetowej Hotelu Aport, social mediach Hotelu Aport oraz w bazie Klientów Hotelu Aport.
8. Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych i RODO wyłącznie dla potrzeb niezbędnych do realizacji czynności związanych z usługami, które zamówił w Hotelu Aport.
9. Jeśli informacja o cieczce suczki zostanie zatajona Hotel Aport może zażądać dodatkowej opłaty +100% ceny wg cennika i nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne pokrycie.
10. Jeśli Klient nie odbierze zwierzęcia z Hotelu Aport w umówionym terminie, a także nie skontaktuje się w tym czasie z Hotelem wyjaśniając sytuację, Hotel Aport będzie to traktował jako porzucenie zwierzęcia przez właściciela i będzie zmuszony podjąć kroki prawne zgodnie z Ustawa o Ochronie Praw Zwierząt z 21.08.1997 roku. Porzucenie zwierzęcia przez właściciela będzie uprawniało Hotel Aport do przekazania zwierzęcia osobom trzecim, a wobec klienta wystąpienia na drogę sądową.
PRZYJĘCIE ZWIERZĘCIA DO HOTELU APORT
Ze względu na bezpieczeństwo innych zwierząt. Hotel Aport przyjmuje wyłącznie:
1. zwierzęta z aktualną książeczką szczepień przeciwko wściekliźnie i innym chorobom zakaźnym, która na czas pobytu zwierzęcia w Hotelu Aport pozostaje w hotelu
2. zabezpieczone przeciw endo i ektopasożytom (odrobaczenie, zabezpieczenie przeciwko pchłom i kleszczom).
NIE PRZYJMUJEMYzwierząt agresywnych!, chorych na choroby zakaźne oraz samic w rui i ciężarnych. Nie przyjmujemy psów w kolczatkach!
GODZINY PRACY HOTELU APORT
1.Przywóz i odbiór zwierząt odbywa się w godzinach 10:00 – 18:00 po wcześniejszym ustaleniu. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość umówienia się na inną godzinę przywozu bądź odbioru zwierzęcia.
2.Doba hotelowa w Hotelu Aport trwa od godz. przywozu zwierzęcia do tej samej godziny następnego dnia.
3.Zwierzęta pozostawione w Hotelu Aport mają zapewnioną 24 godzinną opiekę.
PŁATNOŚCI I REZERWACJA MIEJSC
1. Płatność za pobyt zwierzęcia w Hotelu Aport należy uiścić z góry gotówką lub przelewem na konto bankowe Hotelu zgodnie z ustaloną kwotą.
2. W przypadku rezygnacji z rezerwacji:
– zadatek podlega zwrotowi w 100% jeśli rezygnacja nastąpiła co najmniej 14 dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia ustalonego terminu pobytu
– zadatek podlega zwrotowi w wysokości 50 % wpłaconej kwoty
w przypadku rezygnacji złożonej 13 do 8 dni przed rozpoczęciem ustalonego terminu rozpoczęcia pobytu zwierzęcia w Hotelu
– zadatek nie podlega zwrotowi, gdy rezygnacja nastąpi 7 lub mniej dni przed zarezerwowaną datą rozpoczęcia pobytu
3. Hotel Aport ma prawo odmówić przyjęcia zwierzęcia pod opiekę z powodu braku miejsc lub niespełnienia innych ww. warunków. Hotel może także odmówić przyjęcia zwierzęcia bez podania przyczyny.
4.Pobyt zwierzęcia w Hotelu Aport może zostać przedłużony jedynie za zgodą Hotelu. Wówczas za przedłużenie pobytu zwierzęcia Hotel pobiera opłaty określone w cenniku.
5. W przypadku przedłużenia terminu pobytu zwierzęcia w Hotelu Aport przez klienta, bez otrzymanej zgody Hotelu, za każdą rozpoczętą godzinę lub dobę, naliczane będą opłaty w wysokości +100% ceny wg cennika.
6. W przypadku skrócenia terminu pobytu psa w Hotelu Aport, uiszczona opłata nie podlega zwrotowi
Powierzenie zwierzęcia pod opiekę Hotelu Aport równoznaczne jest z akceptacją przez Klienta niniejszego regulaminu.